Včeraj po opravljenih nacionalnih preizkusih iz matematike smo z našimi devetošolci izvedli dve preventivni delavnici, in sicer delavnico o fugah ter delavnico o alkoholu.
Učenci so se preko aktivnega sodelovanja, dela v skupinah in kviza spoznali s problematiko zasvojenosti ter s kratkoročnimi in dolgoročnimi stranskimi učinki uporabe fug in alkohola tako z vidika telesnega in duševnega zdravja, kot z vidika družbe in okolja. Razmišljali so tudi o pasteh, skozi katere nam želita tobačna in alkoholna industrija približati njihove izdelke.
Glede na izpolnjena procesna vrednotenja se je večini učencev zdela delavnica zanimiva in uporabna, všeč jim je bil del, kjer so v skupinah tekmovali med seboj v kvizu. Zavedajo se številnih škodljivih učinkov tovrstnih substanc na telo, družbo in okolje ter jih znajo našteti. V splošnem učenci menijo, da je problem velika propaganda in normalizacija pitja alkohola oz. uporabe nikotinskih izdelkov v družbi, kar takšne delavnice težko izkoreninijo. So pa hkrati tudi mnenja, da so tovrstne delavnice koristne za tiste, ki teh substanc še ne jemljejo.
🖋: Sanja Zgonc
📸: Gregor Sebanc
